Aktualno

<< < 1 ... 10 ... 20 ... 30 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 50 ... 60 > >>

Srečanje skupine za svojce

05.12.2012 14:15

Svojce uporabnikov Centra KORAK vabimo na naslednje srečanje Skupine za svojce, ki bo v torek, 8. 1. 2012, ob 17. uri v prostorih Centra KORAK.

Na kmetiji Poličar je lepo

25.10.2012 14:30
Danes smo obiskali kmetijo Poličar na Polici pri Naklem, ki predstavlja dobro prakso razvoja kmetijske in dopolnilne dejavnosti na Gorenjskem. Na tako hladen jesenski dan nam je zares dobro del topel sprejem lastnikov kmetije, ki so nam omogočili pobliže spoznati njihovo dejavnost in živali. Ogledali smo si tudi muzej mlinskih kamnov, ki ga je leta 2003 uredila družina Pavlin – Jagodic s Poličarjeve kmetije. Mraz smo premagali z vročim čajem, zraven pa smo poiskusili še njihove domače dobrote (različne vrste sira, sirni namazi, jogurti, prata, domači kruh), ki jih ponujajo v svoji trgovini.

V četrtek smo s Centrom KORAK odšli v Naklo na Poličarjevo kmetijo, kjer se ukvarjajo z bio pridelavo domače hrane. Tja so nas povabili lastniki kmetije. Ob prihodu so najprej pokazali hlev, kjer imajo krave in prašiče, pokazali pa so tudi velik kokošnjak, v katerem imajo več kot štiristo kokoši. Odprli so nam vrata posebnega mlinarskega muzeja. Tam hranijo že zelo stare mlinske kamne. Poleg muzeja pa imajo tudi kamnolom, kjer so včasih klesali mlinske kamne. Pokazali so tudi veliko bio peč na lesno bio maso ter lastno sirarno, kjer izdelujejo veliko vrst odličnih sirov. Po predstavitvi so nas pogostili z domačimi dobrotami. Ko sem se pošteno najedel, sem v njihovi trgovini kupili nekatere njihove domače izdelke. Nazaj v Korak smo se vsi zadovoljni in polni novih prijetnih vtisov vrnili do kosila.

Akcijski dan v Baumaxu

11.10.2012 07:34

Na akcijski dan Baumax v svoje trgovine vključi ljudi s posebnimi potrebami iz partnerskih organizacij.  Četrti akcijski dan, ki je bil v torek, 10. oktobra 2012,  pod geslom "Pokaži kaj znaš", sodelovalo pa je kar 9 držav, smo sooblikovali tudi Korakovci. Vključili smo se v Baumax v Šenčurju, kjer smo opravljali različna dela na vrtnem oddelku, najbolj pa smo uživali v izdelovanju cvetličnih aranžmajev.

Namen akcijskega dneva je spodbuditi sodelovanje oseb s posebnimi potrebami z zaposlenimi in strankami, na ta način pa smo tudi mi imeli možnost spoznati delo v trgovini.

Najprej smo se razgledali po trgovini, potem pa smo sadili rože in ustvarjali aranžmaje. Na oddelku za barve smo si ogledali postopek mešanja barv, zatem pa smo na police zlagali sveče in rože. Z zalivanjem smo poskrbeli tudi za rože v notranjih prostorih. Delo mi je bilo zelo všeč, zato upam, da se bomo še kdaj vrnili v Baumax, kjer je osebje zelo prijazno.
Blaž

Danes smo se imeli super, dan je prehitro minil. Najbolj všeč mi je bilo delo z rožami.

Črt

Zanimivo je bilo videti in opravljati delo zaposlenih, saj sem bil do sedaj v trgovini le v vlogi kupca. Delo na vrtu mi ni tuje, zato mi danes ni bilo pretežko, bila pa je prijetna in vsekakor zelo bogata izkušnja.
Matjaž

Rad imam delo z rožami, zato mi je bil današnji dan zelo všeč . Upam, da jim bom še kdaj lahko pomagal pri delu z rožami.
Ciril

Danes smo odšli v Baumax v Šenčur. Najprej so nam razkazali celo prodajalno, kasneje pa smo šli izdelovat aranžmaje. Nato smo pomagali zlagati sveče v velik zaboj. Po končanem delu nas je čakala pogostitev, potem pa smo vsi zadovoljni in polni novih lepih delovnih vtisov vrnili v Korak. V Baumax se zagotovo še kdaj vrnemo, saj so zaposleni zelo prijazni, njihovo delo pa se mi zdi zelo zanimivo.

Obisk Sončka

28.09.2012 12:28

V četrtek, 27. septembra 2012, smo se udeležili dneva odprtih vrat Centra Sonček Kranj. Tam so nam uporabniki in zaposleni predstavili delo, izdelke ter njihove druge dejavnosti. Namen dneva odprtih vrat je bil informirati bodoče uporabnike, prostovoljce in ostalo zainteresirano javnost o delovanju njihovega centra.

Ker so v četrtek vsi centri Zveze Sonček odprli svoja vrata za obiskovalce, smo tudi Korakovci odšli na ogled njihovih prostorov in delavnic. Po kratki predstavitvi delavnic in prodajnih izdelkov je sledila še pogostitev. Nazaj v Korak smo se vrnili zadovoljni in polni novih spoznanj.                                                                                                                                          Rok

V Sončku sem bil prvič, zato je bil včerajšnji obisk zame še posebej zanimiv. Zdi se mi, da so njihovi prostori urejeni in prostorni. Všeč mi je bila njihova prijaznost in gostoljubnost.
Željko

Včerajšnji obisk Sončka je bil zanimiv. Zaznal sem podobno atmosfero, kot jo imamo pri nas. Prostori so se mi zdeli primerno veliki, pa tudi urejeni, njihovim izdelkom pa javnost žal ne namenja dovolj velike pozornosti.                                                                                                               Matjaž

Nevladniki »zasedli« središče Ljubljane

21.09.2012 08:40

V samem središču naše prestolnice, na Prešernovem trgu, Tromostovju, Čopovi, Wolfovi in Stritarjevi ulici, so se včeraj predstavile nevladne organizacije.

Na Bazarju nevladnih organizacij je Center KORAK
predstavljal svojo dejavnost in izdelke na stojnici. Prireditev, ki jo organizira CNVOS, je bila del že 11. vseslovenskega festivala nevladnih organizacij Lupa. Različne dejavnosti, projekti, izdelki in storitve, ki jih organizacije ponujajo, so na tem dogodku zbrane na enem mestu, zato predstavlja dobro priložnost za navezovanje novih stikov in snovanje novih idej in projektov.

Korakove športne igre

18.09.2012 14:56

Lep sončen torek smo izkoristili za športno tekmovanje na Gorenjskem, kjer smo se v različnih športnih disciplinah pomerili s prijatelji iz Centra Naprej in Centra Zarja.

Tekmovanje se je odvijalo na več prizoriščih, na katerih so tekmovalci preizkušali svoje spretnosti v košarki, namiznem tenisu, v igri med dvema ognjema in v igrah brez meja. Vsaka ekipa je imela svoje navijače, ki so z bučnimi vzkliki spodbujali svoje favorite. Da pa vzdušje ni bilo preveč napeto, smo se vmes sladkali s palačinkami in se zabavali ob družabnih igrah. Ob zaključku srečanja smo tekmovalcem podelili zaslužene medalje, še malo poklepetali in se nato razšli.

Več slik najdete na naši Facebook strani!

Zelo sem se zabaval ob tekmovanju v igrah brez meja, še posebej pri pokanju balonov. Za Korak sem se močno trudil in hitel, da bi zmagali. Žal mi je bilo, da igre niso trajale dlje časa. Lepi trenutki hitro minejo.
Dejan

Igre so se mi zdele v redu. Važno je, da se nekaj dogaja. Bile so super organizirane, izbrane so bile ta prave igre. Kapo dol.

Miro

Igre so se mi zdele simpatične, nič pretiranega; druženje in dobra zabava. Sem zadovoljen. Srečo smo imeli tudi z vremenom.

Matjaž

V igri med dvema ognjema sem zelo užival.
Črt

Vsi tekmovalci smo igrali v zdravem športnem duhu in bili po končanih igrah zelo zadovoljni, saj smo po svojih močeh vsi pokazali kaj zmoremo. Druženje nam je bilo v veliko zadovoljstvo. Vse ekipe so se odrezale odlično in domov odnesle kar precej medalj. Z igrami smo bili vsi zelo zadovoljni in upam, da bomo naslednje leto takšne športne igre ponovili.
Rok

Vabilo na otvoritev razstave izdelkov uporabnikov

03.09.2012 09:11
Vabimo vas na

otvoritev razstave izdelkov uporabnikov Centra KORAK
s kratkim kulturnim programom,

ki bo v

torek, 4. septembra 2012, ob 19. uri v Muzeju Občine Šenčur, Pipanova cesta 6, Šenčur.

Razstava bo odprta do 23. 9. 2012, ob torkih in petkih od 17. do 19. ure, ob nedeljah od 10. do 12. ure.

Občina Šenčur in Muzej Občine Šenčur sta nam omogočila, da predstavimo izdelke naših uporabnikov v prostorih muzeja. Otvoritev razstave lahko izkoristimo tudi kot priložnost, da se v prijetnem vzdušju ponovno srečamo.

Vljudno vabljeni!

Dopoldnevi na bazenu

24.08.2012 13:57
V vročih poletnih dneh smo si tudi v Centru KORAK zaželeli aktivne osvežitve in tako preživeli še eno sončno dopoldne na bazenu v Kranju.  Na bazenu smo se nekajkrat letos že hladili in upamo, da nam  vreme to omogoči še kdaj, preden se bo poletje začelo poslavljati.

Vse je bilo prima - vreme, počutje, vzdušje, plavanje...
Simona

Na bazenu smo preživeli prijetni dve uri. Voda je bila dovolj topla.
Matjaž

Najbolj mi je v spominu ostalo toplo, vroče ozračje.
Željko

Športni dan na Joštu

11.07.2012 07:21

Včerajšnji športni dan je od nas zahteval nekaj sape, saj smo se vzpeli na 847 metrov nadmorske višine. Bili smo na Joštu nad Kranjem, ki se nahaja zahodno od Šmarjetne gore. Na njem stoji cerkev svetega Jošta, kjer je leta 1899 služboval Fran Saleški Finžgar ter tam tudi dokončal pisanje družabnega romana Kvišku. Poleg cerkve so na Joštu še Krekov dom, Finžgarjev dom ter taborniški dom. Dostop na hrib je možen iz različnih smeri (Pševo, Javornik, Zabukovje, Rakovica, Besnica), poti pa niso prezahtevne.

Naš vzpon je trajal približno eno uro, ob prihodu na vrh pa smo bili nagrajeni s širokim razgledom po delu Gorenjske in Kamniško Savinjskih Alpah.

Današnji izlet je bil od začetka do konca odličen. Med potjo smo uživali, saj je bilo dovolj sence in ravno prav sonca. Ker se v Koraku veliko ukvarjam s športom, pot zame ni bila prezahtevna. Na vrhu smo se okrepčali, tam pa je bil zares lep razgled, zaradi katerega bi še kdaj šla na ta hrib.                                                                                                                                      Nina

Današnji sprehod je bil odličen za ohranjanje kondicije, predvsem me je navdušil lep panoramski razgled.                                                                                                                                                                   Matjaž

Tabor Pineta 2012

27.06.2012 13:26

V petek, 22. junija, smo se vrnili iz Pinete, kjer smo preživeli še en čudovit poletni tabor. Vreme nam je bilo vseh pet dni zelo naklonjeno, zaradi visokih temperatur pa se je do prijetnih temperatur segrelo tudi morje, v katerem smo se osvežili prav vsi in končno ugotovili, da še vedno ostaja mokro in slano. Dobili smo primerno dozo sonca, sence, slane vode in dobre volje, manjkalo pa ni niti športnih aktivnosti in kreativnih idej. več...

<< < 1 ... 10 ... 20 ... 30 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 50 ... 60 > >>

Aktualno

21.10.2020

OBVESTILO O ZAČASNEM PREHODU NA TELESTORITVE

Kljub vsem strogim zaščitnim ukrepom imamo v Centru KORAK od danes potrjena dva primera  vnešene okužbe s COVID-19.   Od danes je v ...
20.10.2020

OBVESTILO V ZVEZI S KORONAVIRUSOM

Glede na epidemiološko situacijo na Gorenjskem, smo na tihem pričakovali…. Kljub vsem strogim zaščitnim ukrepom imamo v Centru KORAK prvi primer ...
N;
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Ali se strinjate z uporabo piškotkov?