Aktualno

<< < 1 ... 10 ... 20 ... 30 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 50 ... 58 > >>

Korakova delavnica v Qlandiji

28.03.2012 11:01

Center KORAK se bo v soboto, 31. 3. 2012, predstavil v kranjski Qlandiji s kreativnimi delavnicami, kjer si boste obiskovalci pod vodstvom naših mentorjev in rehabilitantov naredili lasten okrasek, voščilnico ali kakšen drug izdelek. Delavnice se začnejo ob 10. uri, obiščite pa nas lahko do večera. Poleg izdelovanja lastnih kreacij si boste na prodajni stojnici lahko tudi kupili izdelke, ki so jih naredili Korakovi uporabniki in rehabilitanti. V Centru KORAK poleg rehabilitacije po pridobljeni možganski poškodbi zaposlujemo tudi invalide, ki jih vključujemo v projekt Razvoj zaposlitvene rehabilitacije invalidov

Pridružite se nam na sobotnem dogodku tudi vi in preživite del dneva ob druženju in ustvarjanju z nami.

Z dobrodelnim pohodom izkazali pomoč družini

22.03.2012 14:37
V sredo, 21. marca 2012, smo se pridružili 120-im tekačem in sprehajalcem, ki so s tekom in sprehodom od Tivolija do rezidence britanskega veleposlaništva izkazovali svojo dobrodelnost in družbeno odgovornost. Dobrodelni dogodek z naslovom Sport Relief Mile, ki ga je v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije organiziralo britansko veleposlaništvo, je potekal pod geslom fair play. Letos so se v okviru dogodka zbirala sredstva za pomoč slovenski družini, ki živi na robu finančnih zmožnosti. Z nami so tekli tudi dvakratni olimpijski prvak Miro Cerar, britanski veleposlanik Andrew Page, generalni sekretar OKS Tone Jagodic ter osnovnošolci z Britanske mednarodne šole.

V družbi z Mirom Cerarjem

Včeraj smo odšli v ljubljanski športni park Tivoli, kjer sta nas po krajši telovadbi in ogrevanju nagovorila olimpijec Miro Cerar in predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije. Nato smo se razvrstili v skupino tekačev in pohodnikov. Tako se je pričel pohod oziroma tek na eno miljo do angleškega veleposlaništva, kjer nas je čakala pogostitev, po kratkem počitku pa je sledil olimpijski kviz za udeležence teka. S tem tekom smo bili vsi zelo zadovoljni, saj smo ugotovili kaj vse zmoremo, poleg tega pa smo se zavedali, kako pomembno je sodelovati!                                                                                                                 Roky

Prodaja izdelkov na stojnicah

21.03.2012 13:20
Tudi letos bomo na stojnicah prodajali butarice, velikonočne izdelke ter ostale izdelke iz pomladnega programa. Naše stojnice lahko obiščete v naslednjih terminih:

25.3.2012                                                                                                                                                        Kranj - Šmartin (prodaja pred cerkvijo ob nedeljskih mašah ob 8.00 in 10.00)
Kranj - Drulovka (prodaja pred cerkvijo ob nedeljskih mašah ob 8.30 in 10.30)

26.3.-6.4.2012                                                                                                                                                                                                           Zdravstveni dom Kranj (8.00 - 15.00)

29.3.2012                                                                                                                                                                                                                       Športna dvorana Cerklje (pred in po Pomladnem koncertu ob 19.00)

31.3.2012                                                                                                                                                                                                                                                                 Qlandia Kranj (8.00 - 21.00)

velikonočna butarca

Koncert Eroike razprodan

05.03.2012 09:38

Obveščamo vas, da je dobrodelni koncert Eroike, ki bo 29. marca 2012 ob 19. uri v Kulturnem hramu Ignacija Borštnika v Cerkljah na Gorenjskem, razprodan.

Zahvaljujemo se vsem kupcem vstopnic, ostale pa vabimo, da se nam pridružijo na prihodnjih dogodkih.

Zimske športne igre za osebe s pridobljeno možgansko poškodbo

02.03.2012 12:53

Prijatelji iz Centra Naprej iz Maribora so nas povabili na prve zimske športne igre za osebe s pridobljeno možgansko poškodbo. Mi smo se na vabilo z veseljem odzvali, zato smo z vso potrebno zimsko opremo že zgodaj zjutraj krenili na pot proti smučišču Trije kralji. Tam smo se s tekmovalci Centra Naprej, Centra Zarje in Madžarskega Centra RSZFK iz Szombathelya pomerili v različnih igrah na snegu. Organizatorji so pripravili odličen teren za izvajanje tekmovanj v različnih disciplinah (smučanje, sankanje, krpljanje, izdelovanje snežaka in zimska pustolovščina). Poleg medalj in dobrih rezultatov, smo domov prinesli tudi lepe vtise in dobro voljo.

V sredo, 29. februarja smo se napotili s kombijem v Maribor na smučišče Trije kralji. Tam smo imeli zimske športne igre, ki jih je organiziral Center Naprej iz Maribora. Najprej smo tekmovali v smučanju, kasneje še sankanju, zatem pa sta sledili še dve povsem neznani disciplini za nas, to sta bili krpljanje in zimska pustolovščina. Pri krpljanju smo si obuli posebna obuvala (krplje) in z njimi hodili po tekmovališču. Pri zimski pustolovščini pa se je en tekmovalec iz ekipe usedel v tubo, nato pa sta jo dva sotekmovalca morala odvleči po progi. Vsi smo sodelovali tudi pri nastajanju snežne skulpture - snežaka. Po vseh tekmovanjih je bila še uradna podelitev diplom, medalj in nagrad. Kasneje pa smo vsi skupaj odšli na kosilo v bližnji hotel. Čeprav smo bili zelo utrujeni smo bili z rekreacijo in s športnim dnem zelo zadovoljni. V Kranj pa smo se zadovoljni in polni lepih vtisov vrnili šele malo pred 18. uro zvečer.                                                                                                                                                   Roky

Klima je bila super. Vsi smo se dobro počutili. Nikomur ni bilo žal, da smo pršili. Krpljanje je super, vse je bilo zelo dobro.                                                                                                                              Matjaž

Bilo mi je všeč, da so bile discipline vsakomur dostopne, da niso bile prezahtevne. Vreme je bilo lepo, kosilo je bilo dobro.                                                                                                            Dušan

Super! Prvič v življenju sem osvojila tri medalje hkrati.  Vreme, hrana, glasbe, vse je bilo čudovito. Še kdaj!                                                                                                                                Simona

Bilo je zelo odlično, dobra družba, Mariborčani so zelo prijazni, še posebej njihova direktorica. Okolica je bila zelo lepa. Hvaležna sem, da so navijali zame. Zahvaljujem se jim za pomoč. Želim, da ostanejo v dobri formi in jim pošiljam lepe pozdrave iz Kranja.

Skupni KORAK s študenti

01.03.2012 12:53
V torek, 28. februarja 2012, smo se v okviru projekta Skupni KORAK družili s študenti. Na pobudo Brigite Rebernik iz OE ŠO FOV, smo dan izkoristili za prijetno športno–kreativno druženje in spoznavanje s študentsko populacijo. Kljub medsebojnim razlikam smo dokazali, da smo odprti za najrazličnejše možnosti širjenja socialnega omrežja. Prav tako pa so tudi študentje pokazali veliko mero dobre volje in zanimanja za nas, zaradi česar smo jim zelo hvaležni. Dan je bil prav zaradi njih nekaj posebnega, zato bomo zagotovo poskrbeli za še kakšen podoben skupni korak.

kreativna delavnica

Študentje Fakultete za organizacijske vede smo se v dopoldanskih urah zbrali pred Dijaškim in študentskim domom Kranj, kjer domuje tudi Center KORAK, da bi se družili  tako z njihovi uporabniki kakor tudi z zaposlenimi. Študentje smo preživeli zanimivo dopoldne z uporabniki centra, kjer smo med drugim izvedli turnir namiznega tenisa in sodelovali na delavnici, kjer smo delali izdelke za velikonočne praznike, ki jih bodo prodajali na stojnici. V sklopu našega obiska nas je obiskala tudi Gorenjska televizija (GTV). Po delavnicah so nam prijazni delavci Centra Korak razkazali rehabilitacijsko in delovno enoto. Projekt je bil izveden zelo uspešno saj smo se zabavali tako uporabniki kot tudi zaposleni in študentje. Verjamemo, da to ni bil naš zadnji obisk...                                                                       študentka Kristina

namizni tenis

V torek, 28. februarja, smo imeli v Centru KORAK veliki turnir v namiznem tenisu s študenti FOV. Najprej smo tekmovali s sotekmovalci, katere smo izžrebali, potem pa smo tekmovali naprej po doseženih rezultatih. Vsem nam je bilo tekmovanje zelo všeč in smo na koncu rekli, da se znova srečamo na podobnem tekmovanju naslednje leto, če ne že prej.                                                                                                                                                Roky

Pustovanje

22.02.2012 10:31
Na pustni torek, 21.2.2012, so v Koraku zimo preganjali Lady GaGa, strogi inšpektor, Smrkec Glav`ca ter klovni, ki so se pridružili ostalim pustnim šemam v Centru Zarja, kjer so skupaj skušali priklicati pomlad. Če jim je to uspelo, bomo videli prav kmalu.

Lady Gaga

Na pustovanju v Zarji smo bili zelo lepo sprejeti, tam smo se tudi posladkali in naplesali. Plesala sem z gusarjem in hudičkom, pa tudi angelček se je znašel tam. Najbolj sta mi bila všeč prav angelček in naš Smrkec. Plesali smo na vse zvrsti glasbe, ki nam jo je vrtel DJ s slamnatimi brki. Ker sem bila ta dan v vlogi pevke Lady GaGa bi lahko tudi kaj zapela, vendar me je pri tem oviral prehlad.

Nina

Včerajšnji dan mi je bil zelo všeč zaradi zanimivih pustnih mask. Šli smo na pustovanje v Zarjo, kjer smo plesali. Čeprav že dolgo časa nisem plesala in sploh ne maram plesati, sem se imela zelo lepo. Oblekla sem se v klovna, najbolj pa sem si zapomnila Smrkca, angelčka in Piko Nogavičko. Z njimi sem tudi plesala. Naslednje leto bi se spet rada našemila. Mogoče bom mačka ali Pika Nogavička.
Maja

Vabilo na dobrodelni koncert Eroike

15.02.2012 09:45
Klub En korak več in Lions klub Kranj vas v četrtek, 29. 3. 2012, ob 19. uri  vabita na dobrodelni koncert Korakova pomlad v Kulturnem hramu Ignacija Borštnika v Cerkljah na Gorenjskem, kjer bo nastopil trio EROIKA.

Cena vstopnice je 19 EUR.

Za rezervacije pokličite Center KORAK na tel. št.
04 28 18 611 ali pišite na naslov tajnistvo@center-korak.si.

Izkupiček od koncerta bo namenjen zbiranju sredstev za nakup novega ustreznejšega kombiniranega vozila za prevoz uporabnikov Centra KORAK.

Potovanje po Nepalu

03.02.2012 14:30
Nina in njena mama sta nam v četrtek, 2. februarja 2012, pripravili slikovno in filmsko predstavitev popotovanja po Nepalu. Predavanje je bilo zelo zanimivo, za vse tiste, ki vas na predavanju ni bilo, pa je Nina svoja doživetja opisala takole…

Predstavitev

Moje potovanje se je pričelo na brniškem letališču, vožnja z letalom pa se je zdela dolga cel dan in celo noč. Spomnim se celo, da sem na letalu poslušala Britney Spears in gledala film Harry Potter. Po Nepalu sem lani potovala z družino, tam smo bili tri tedne, obiskali smo tudi glavno mesto Katmandu in šli na večdnevni treking po hribovju. Za treking smo potrebovali kondicijo, zato sem doma precej kolesarila in telovadila. V Nepalu smo obiskali tudi sorodnike, tam smo z njimi praznovali nekatere praznike. Nepalci se precej razlikujejo od nas, saj so nekoliko manjši, njihova polt pa je temnejša. Poleg tega so izredno prijazni in gostoljubni. Poleg tega se tudi pozdravljajo na drugačen način (s sklenjenimi rokami te pozdravijo z besedo namaste). Tudi hrana je pri njih povsem drugačna, najpogosteje jejo riž ali lečo, vse pa je zelo začinjeno, pikantno. Tega nisem vajena, zato mi je naša hrana bolj všeč. Sreča je, da tudi v Nepalu po restavracijah strežejo evropsko hrano, zato sem tam lahko jedla celo špagete z gobovo omako. Tudi voda je za razliko od naše precej bolj onesnažena. Ogledali smo si budistični tempelj in zgodbo Bude, šli smo tudi v osnovno šolo, kjer smo otroke razveselili s šolskimi potrebščinami. Podnebje je sicer monsunsko, mi smo prišli v mesecu oktobru, ko se tam začenja sušno obdobje. To je najprimernejši čas za obisk Nepala. Potovanje mi je bilo zelo všeč, saj sem videla veliko novih stvari, zato se bom tja verjetno še kdaj vrnila.

Dan za kino

26.01.2012 10:14
V četrtek 26. januarja 2012 smo na povabilo ljubljanskega Centra Zarja izpred Koraka odšli v kino že pred deveto uro zjutraj. Odšli smo si ogledat slovensko komično dramo Traktor, ljubezen in rock & roll. Film nam je bil vsem zelo všeč in smo se nazaj v Center Korak v Kranj vrnili točno na kosilo. Vsi smo bili zelo zadovoljni z ogledom filma; hvala Zarja za povabilo!

Roky

<< < 1 ... 10 ... 20 ... 30 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 50 ... 58 > >>

Aktualno

12. Korakov bazar

Center Korak, Kranj in društvo Klub en korak več vabita na tradicionalni, 12. Korakov bazar, ki bo v ponedeljek, 25. novembra 2019, med 17. in 20. ...
25.10.2019

Korakanje Optiweb-a

#polna škatla letos spremlja ekipo Optiweb na misiji, s katero želijo z drobnimi dejanji sprožiti velike spremembe. Medse so povabili tudi Center ...
N;
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Ali se strinjate z uporabo piškotkov?