Socialno delo
 


Lahko branje

Socialni delavec sodeluje z uporabniki in zaposlenimi. Pomaga pri vključitvi novih uporabnikov. Z novimi uporabniki sklene dogovor o sodelovanju. Pomaga pri urejanju denarnih zadev in svetuje. Socialni delavec sodeluje tudi s svojci, ko potrebujejo pomoč ali nasvet. Svojce obvešča o pomembnih stvareh.


Eno ključnih področij socialnega dela v Zavodu Korak je izdelava, izvajanje, spremljanje in evalvacija programov osebnih obravnav. Bistveno vodilo pri tem je sodelovanje z uporabnikom in strokovnimi sodelavci, ter uporabnikovimi svojci ter stalno sprotno dogovarjanje in prilagajanje novim okoliščinam, ki bi utegnile vplivati na vsebino posameznega programa.

Poleg individualnega dela z uporabniki, ki obsega psihosocialno pomoč, pomoč pri razvijanju kognitivnih funkcij, pomoč pri urejanju medsebojnih odnosov in pridobivanju, razvijanju in ohranjanju socialnih veščin, pomoč pri oblikovanju novih življenjskih ciljev in pomoč pri vključevanju v socialno okolje je drugo ključno področje socialnega delavca oz. delavke delo s skupino, animacija. Pri tem bi izpostavila samozagovorništvo, vaje iz časovno/prostorske orientiranosti, tematske kvize in druženje uporabnikov preko družabnih iger.

Na socialnega delavca oz. delavko se lahko obrnejo svojci uporabnika zavoda, ko potrebujejo pomoč ali nasvet.
 
Pogovorna skupina s socialnim delavcem

Aktualno

13.09.2019

Korakov letni izlet

Iz megle smo se pripeljali v sončen in topel dan. Nekateri so šli na kolesarjenje, kjer smo se peljali iz Simonovega zaliva do Sečoveljskih solin, ...
10.09.2019

Študijski krožek Varnost na spletu

Vsaka doba ima svoja tveganja, digitalna doba ni izjema! Ker internet na različnih napravah koristi že velik del prebivalstva, vključno z ...

N;
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Ali se strinjate z uporabo piškotkov?
Ne strinjam se