Socialno delo
 


Lahko branje

Socialni delavec sodeluje z uporabniki in zaposlenimi. Pomaga pri vključitvi novih uporabnikov. Z novimi uporabniki sklene dogovor o sodelovanju. Pomaga pri urejanju denarnih zadev in svetuje. Socialni delavec sodeluje tudi s svojci, ko potrebujejo pomoč ali nasvet. Svojce obvešča o pomembnih stvareh.


Eno ključnih področij socialnega dela v Zavodu Korak je izdelava, izvajanje, spremljanje in evalvacija programov osebnih obravnav. Bistveno vodilo pri tem je sodelovanje z uporabnikom in strokovnimi sodelavci, ter uporabnikovimi svojci ter stalno sprotno dogovarjanje in prilagajanje novim okoliščinam, ki bi utegnile vplivati na vsebino posameznega programa.

Poleg individualnega dela z uporabniki, ki obsega psihosocialno pomoč, pomoč pri razvijanju kognitivnih funkcij, pomoč pri urejanju medsebojnih odnosov in pridobivanju, razvijanju in ohranjanju socialnih veščin, pomoč pri oblikovanju novih življenjskih ciljev in pomoč pri vključevanju v socialno okolje je drugo ključno področje socialnega delavca oz. delavke delo s skupino, animacija. Pri tem bi izpostavila samozagovorništvo, vaje iz časovno/prostorske orientiranosti, tematske kvize in druženje uporabnikov preko družabnih iger.

Na socialnega delavca oz. delavko se lahko obrnejo svojci uporabnika zavoda, ko potrebujejo pomoč ali nasvet.
 
Pogovorna skupina s socialnim delavcem

Aktualno

12. Korakov bazar

Center Korak, Kranj in društvo Klub en korak več vabita na tradicionalni, 12. Korakov bazar, ki bo v ponedeljek, 25. novembra 2019, med 17. in 20. ...
25.10.2019

Korakanje Optiweb-a

#polna škatla letos spremlja ekipo Optiweb na misiji, s katero želijo z drobnimi dejanji sprožiti velike spremembe. Medse so povabili tudi Center ...
N;
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Ali se strinjate z uporabo piškotkov?
Ne strinjam se